FibGreen

Har du hørt om selskapet FibGreen? FibGreen er din samarbeidspartner innen salg for skoleklasser og idrettsforeninger. For å oppnå salgssuksess er det viktig å ha et attraktivt produkt å selge og gjennom FibGreen kan du nå selge høykvalitets mikrofiberkluter. Les mer på https://www.fibgreen.no/

Enkelt salg via FibGreen

Visjonen som FibGreen har er at det skal være enkelt å tjene penger for laget og klassen. Produktet skal være lett å selge. Det skal også gi et godt overskudd for laget, foreningen eller klassen. Kunden skal motta produktet direkte når du selger det, uten å bestille eller vente på at produktet kommer.

Ved hjelp av ferdige sett med profesjonelle bilder og forhåndsskrevne tekster er det enkelt og greit å nå ut til din nærmeste krets av kjære via sosiale medier. Kjøperen har ingen vanskelige valg å ta og terskelen for en kjøpsbeslutning er svært lav.

At produktet er nyttig for alle og kommer i attraktiv, miljøvennlig emballasje gjør kjøpsbeslutningen enklere.

Foreningsliv og samhold i skoleklassen er viktig

Foreningslivet er viktig for mennesker i alle aldre, både for en trygg hverdag og et mer berikende liv.

FibGreen ønsker at alle unge skal få sjansen til å delta på foreningens aktiviteter og turer. Alle elever skal ha mulighet til å være med på klassetur eller ekskursjon. Med salg for klassen eller klubben blir dette mulig.

Klubber trenger også penger til en rekke ting som oppussing av klubbhus, nytt utstyr, nye konkurransedrakter eller bedre planer.

I alle disse tilfellene er kampanjer som er lønnsomme og enkle å selge et godt verktøy for raskt å nå målene.

Mikrofiberkluter

Kampanjen som FibGreen kjører for tiden gjelder mikrofiberkluter i pakker med 10 stk. Disse kommer i en fin gaveeske.

Hver klut har en etikett som beskriver hvordan den skal brukes. Klutene er av meget høy kvalitet og tåler mange hundre vask. Du kjøper dem for 100 SEK per pakke og selger dem for 200 SEK. Din fortjeneste vil da være 100 SEK per pakke. Enkelt og greit!